Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Evli, iki çocuk annesiyim.
Yazmayı ve okumayı çok seviyorum.
**
Yıllardır şarkılarda, şiirler'de aşka dair ne varsa söylendi hep gönüllerde.
Benim gönlümse riyasız sorgusuz dostluklarda.
**
Gel, Yine Gel!
Ne olursan ol, Yine Gel!
İster Kâfir ol, ister putperest ol, ister Mecusi,
İstersen yüz kere bozmuş ol tövbeni...
Yine gel! Bizim dergâhımız umutsuzluk kapısı değil;
Umut kapısıdır. Yine gel.
****************************Mevlana Celaleddin ...




Merhaba Canan Hanım sizinle yazışmak istiyorum etkilendim Hayata meydan okumak budur işte şiirleriniz mükemmel sevgiyle kalın tüm güzellikleri dolu dolu yaşayın...