Başını omzuna yasladığında Burası kendimi güvende hissettiğim yer.. Dedirtecek kadar sahiplendiğini hissetmek ister. Gece yarısı telefonun çalmasını ve Biraz sesini duyayım öyle uyurum.. Demeni ister. Yanındayken eğer ağlıyorsa, bunu açık açık söyleyemez ama yanaklarında biriken yaşları senin silmeni ister.. Ve eğer çok gülümseyen biriyse, bir çocuk gibi onunla tatlı tatlı şakalaşmanı ister, bunları yapmak aklına gelmiyorsa, en azından elini tut ve onu koklayarak öp. Sen ona değerli olduğunu hissettirirsen eğer, şüphen olmasın oda seni tahmin edemeyeceğin kadar çok sever..
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta