kavuşmak hüznün başlangıcıdır
ki aslında;
her kavuşmak bir ayrılığı çağırır
özlemse her ikisini bağrında taşır
özlem ki, ne güldürür, ne ağlatır
özlemde kalmaya çağırıyorum seni..
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




tebrikler .
hergün herkesin kullandığı sıradan mısralar..biraz emek lütfen..
En güzel duyguların gerçekçi analizi ve güzel bir tembih mesajı içeren başarılı çalışmanızı tebrik ediyorum sevgili üstadım..
Yüreğiniz daim olsun dileklerimle..
Saygı ve Selamlarımla..
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta