Eminim her ikisi de
Sevmemin yan etkisi,
Sensizliğe bağışık kalamama ile
Ayrılığına dayanamama
Eşit ağırlıkta;
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Aşk, evet...
Ama
"Sen bana istediğim hayatı veremezsin" dedi
Ve gitti kadın...
Güzel şiir
Tebrikler
"duydum sevmenin deliliğini
Boğaz'a karşı
aksamsefalarında
gördüm
kan damladı yüreğime"
Sevmenin şiir haliydi ve her bir dizesi çok güzeldi. Kutlarım değerli şair.
Sevgili,
ayrılık,
Dirençsizlik...
Aşk ağlatır mı?
.
.
Çok ağlatır...
Kutlarım Hocam,
Değerli kaleminizden nice şiirlerinize,
Sağlıcakla şen ve esen kalınız,
En içten selam ve saygılarımla.
O gözlerde sevinç gözyaşı olmalıydı..
Emeğine yüreğine sağlık saygıdeğer hocam.
Selâm, saygı ve sevgilerimle
Bağışıklık ve ayrılık; bu çeşit zıt duygular eşit seviyede hem ağır hem sıkıntılıdır. Şiirde ifade bulan mevzu muazzam ve tutarlı bir tarzda aktarılmış. Yüreğine kalemine sağlık, kutlarım. Selamlarımla.
Tebrikler...Yüreğinizin Gönül nefesi
Sağlık kelâmınızla şiir çağlasın
Samimiyet yüklü dualarımla, başarılar dilerim.
Her şey gönlünüzce olsun.
Tükenmişliğin şiiri kısaltıp bölmesi ince bir dokunuş. Tebrikler...
Her halükarda çektiklerimin sebebi sensin, kısa ve öz, sevdanın ayrılığın aşısı bulunana kadar bu böyle... tebrikler nicelerine selam ve saygılarımla.
Aşkın tezahürü lisanı hal...
Ayaklar gitse de gözler kal der
Anlaşılmaz bir hâl alır
Tüm hücreleri yakıp kavurur ...
Selam saygı ve tebriklerimi sunuyorum.
Bu şiir ile ilgili 69 tane yorum bulunmakta