Eminim her ikisi de
Sevmemin yan etkisi,
Sensizliğe bağışık kalamama ile
Ayrılığına dayanamama
Eşit ağırlıkta;
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Tebrikler değerli hocam her zaman ki gibi yine anlam dolu harika bir şiir okudum kaleminizden gönül diliniz susmasın nice şiirlere
Sonsuz saygılarımla
Değerli üstadım, kıymetli hocam, her zamanki gibi yine farklı lezzet ve ayrı güzellikte harikalar dökülmüş gönül kaleminizden satırlara. Sevda ayrılığa ayrılık hasrete dönüşmüşse vücutta dengeler bozulur. Emeğinize yüreğinize sağlık. Kaleminiz var olsun. Selamlar ve saygılarımla
Hayat bir denge ile devam ediyorsa aşk da bundan payını alır.Bakilan göz güldürüyorsa aynı göz aglata biliyor.Aşkın ironisi tam da değerli şair Mustafa Hocamın dizelerinde işlenmiş.
Keyifle okudum.Tebriklerimle sayın hocam.
Sanırım aşkın yan etkileri bunlarlada sınırlı değil .
Kaleminize sağlık tebrik ederim.
Huzurla kalın, selam ve saygılarımla.
Merhaba; tebrikler, kısa ama özlü; çokgüzel bir şiir Çok samimi ve şık!!! Baki selamlar...
Çok güzel, hani denir ya yükte hafif, pahada ağır, öyle işte.
Ne tatlısın be şiir.
Tebrik ediyorum değerli öğretmenim.
:)Tebrikler öğretmenim
Gülümseten bir şiir
:). İronik gülümseme
Doğru işte
Tebrikler
İnsan umduğunu bulamayınca hayel krıklığına uğrar işte o zaman
hem ağlar hem sızlar kşmse k.msenin iç dünyasını bilemez hocam
Az ve öz anlaşılır çok güzel bir şiir okudum gönülden tebrik ederim
Saygılarımla selamlar hocam
Kendini yazan şiir; tüm saydamlığı ve orjinalliği ile.
Ve karekökünde buruk bir sevda barındıran, sanki...
Güzel şiirinize ve size tebriğimi ve teşekkürlerimi bıraktım.
Çok saygımla, Mustafa kocam.
Bu şiir ile ilgili 69 tane yorum bulunmakta