Gecenin pis kokan nefesi,
En zayıf tarafımı biliyor.
Ve.....
Ansızın yakalıyor beni
Canım...
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




En zayıf tarafımı biliyor.
Ve.....
Ansızın yakalıyor beni
Canım...
çok güzel kısa ve öz kutlarım şairi
Kaleminize sağlık.
Tebrikler....
Yalnızlığın acıtan yanı ancak bu kadar güzel anlatılır... Kutluyorum Selahattin bey...
Bana yalnızlığı çağrıştırdı dizeleriniz:)
Bilmece gibi. Düşündürücü ve anlam derinliği mükemmel bir şiir
Tam Puanımla kutluyorum.
Sevgilerimle....
Nafi Çelik
Tebrikler
Açlıktan nefesi kokmuş
derler, gecelerin açlığımı
dersiniz.
İyi bir tesbit. Selamlar.
Bedri Tahir Adaklı
Tebrikler.
yüreğine sağlık harika bir eser okudum.
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta