Dışım miskin oldu, içimde volkan,
Manevi yaradan, onulmaz bu can.
Yersiz ve zamansız, içimi burkan;
Burkuluş bıraktın, kalan izimde,
Bu burkuş silinmez, benim özümde.
Tüm güzel hisler, berbat büründü,
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




Öncelikle okuduğum yorumlarda dikkatimi çeken bir konuya açıklama getirmek istiyorum:
La Spezia, İtalya'da bir kentin adı.
Şimdi şiire gelelim Mahmut.
Ne desem bilmem ki. Şiir ummanına açılmış, emin kulaçlarla yüzüyorsun.
Tebrik eder, selam ve sevgiler sunarım...
kaleminin ucunumu açtırdın bilmem ama çok daha şair ve şiirsi kalem sana yakışmış
çok harikaydı...saygılar
OLDUKÇA GENİŞ VE GÜZEL İFADELER...
YÜREĞİNİZE SAĞLIK.
La Spezia.....:))
SAYGILARIMLA
...
Sevgili dost,
şiir,güzel,
(La Spezia) ...?
Tebrikler.
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta