Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
koparılmadanyaşamayı amaçladım kendime
silinmeyen hayaller kurupta yaşamayı
acılara boğulmadan,hiçe sayılmadan duygularım
vurulmadan,hayatım kahpeliklere
kahrolmadan,bahtıma öfkelenmeden
bir şiir olsun isterdim hayatım.
isterdim hayatım öylesine sevgiyle
taşa,toprağa ve hata yaprağa duygularımı dökmek
yaralarımı azdıran zehire,panzehir olma ...




Şair kardeş şiirlerin,de daima birleştirici olmanı türk milletinin inaçlarına saygılı kelimer sarfetmenizi arzu ediyorum yeteneklerinizi doğru kullanırsanız inanıyorum çok güzel şeylere imza atarsınız sygılar