Geldigim gittigim düm cadde kaldırımları
Taşırmısınız bir daha akşamlara ve sabahalara
Baktıgım ilk bahar çicegim al beni doyumsuz kokunda
Sevdigim ilk kestane ne olur bir dalda ben olayım kollarında
Yarınım olacakmı bilmiyorum martılarla tutunayım bulutlarına
Sevğiyi ve saygıyı arıyorum cıkmazımda dar agacımda kollarında
Ardı sıra gelip gitmelerde ölümün korkusu ve durgunlugu var gülüşlerimde
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta