Bülbül Şiiri - Yorumlar

Bekir Erçalışkan
54

ŞİİR


1

TAKİPÇİ

Ey bülbül! Hep ahüzar edip neden ağlarsın?
Batmış hârı sinene; sen, güle mi yanarsın?

Âşık oldun o güle, bağında bağban oldun;
Ahüvah ile geçti ömrün; sarardın, soldun.

Ne bitmez bir çileymiş bu, gülmedi hiç yüzün!

Tamamını Oku

Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta