Bugün ben...
Kizil su yosunlari gibi derinliklerde
Cürümeye yüz tutmus gecmisimde
Gözlerime güz degdi
Kor yatismaya durmustu'ki
Yalnizlik hüzünde depresti
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




farklı bir tarz ,
farklı dizeler.
tebrik ve selamlar...
umudun geçtiği her şiir güzel...
şiiriniz gibi..
Umut dolu o yüreğin bembeyaz bir sayfa gibi hep huzur versin, huzur yaşasın. Tebrikler. Ayrıca şiir kitabım için yapmış olduğunuz yorum ve temenni için teşekkürler. Ahmet Sandal
Maviye odaklanmak..Mavide olmayı düşünmek ve bunu başarmak ne güzel..
tebrikler Yurdagül kardeş.
Yasayacagim
Beyaz sayfalardan
Safak sökecegim
son derece pozitif anlam... ve ,
Ellerimde olacak
El degmemis Umutlar...!
ne güzell..... Şaire ve şiirine tebrik ve sevgilerimle...
Umutların hep sevgi dolu sıcacık olsun...Sevgilerimle
umutlar günle doğsun dileklerimle...
sevgiler sn kurnaz..
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta