Ben bugün şiir yazdım....
O kadar güzeldiki,
Çünkü içinde sen vardın..
Sevgi vardı, dostluk vardı,
Dürüstlüğü,hüznü anlattım,
Birde bitmeyen hasretimi....
Ben bugün şiir yazdım....
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Ne yazayım bilmem ki.
Bu gün klevyenin tuşları kadar harfler de bana yabancı.
Ne yazayım bilmem ki.
Hüznümün resmini çizmek isterdim.
Ne yazayım bilmem ki.
Yürek yaram oldun.
Ne yazayım bilmem ki !!!
Selamlar sevgili kızım. Selamlar senin olsun.
Z.Yapar Kaleli
güzel şiirin için kutlarım
Turhan Toy
içinde sevgi olan herşey çok güzel olur tıpkı şiirin gibi...:)
Ben bugün şiir yazdım....
O kadar o kadar güzeldiki....
Çünkü içinde....
SEN VARDIN....
Doyamadığım...ne kadar güzel bir sevgi seslenişi .yüreğinizdeki sevgi nefesi hiç bitmesin...tebrikler..atıl kesmen
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta