Ömür dediğin şey,kelebek gibi,bugün varsın,yarın yoksun
Dünya dediğin,ufacık bir yuvarlak
Bir gün kuzeyde,diğer gün güneydesin...
Mal,mülk de neymiş? Hepsi boş
Senin sanırsın bugün,ama olur yarın elin...
Unutma sakın,hayat HANCI,sen de YOLCUSUN...
Biliyorsan bunları eğer,farkındaysan tüm benliğinle
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




* ÖMÜR DEDİĞİN ŞEY KELEBEK GİBİ
BUGÜN VARSIN YARIN YOKSUN *
ÇOK GÜZEL DİZELERDİ KUTLUYORUM
Şiirinizi okumaktan büyük haz aldım, dost yüreğinizi kutlarım. Kaleminiz daim çağlasın. Tam puan Bilal Esen
Şafaknur hanım,
optimist bir pencereden hayatın analizini şiirsel bir pencereden yapmışsınız..yüzüm tebessümlerle doldu sayenizde.Teşekkürler çalışmanız ve verdiğiniz pozitif mesaj için..
Bu şiir ile ilgili 23 tane yorum bulunmakta