daha kötü
camda bir nefes buğu
kanayan dizlerden
pervazlar sırıtır lâl olmuşluğuma
kenti terk ederken ben
çatırdar hoyratlık
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




yüreğinize sağlık çok güzel
Buğu ve Lal... İşte tam bu dörtlükte...
'tren kalkmaz artık
can çekişir istasyonlar
raylara dökülür gar hüzünleri
yüreğimde buğu var..'
Tebrikler; lal değil, lâl gibi bir şiir olmuş..
Kemal SÜME
tebrikler..
nefesim tutukluk yaptı...
Sakın vazgeçmeee...Sakınnn...
Sevgilerrr....
'ne zaman
hüsran yağsa gökyüzünden
gölgem ölür şiirde
gök taşlarım ağlar
bir kez daha ölürüm ben '
Çok güzel.... Şiiriniz
Yüreğinize sağlık...
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta