bu kente geçmişimi verdim
geçmişin cömertliği ile süsleyip
bayramlığımı giydirip
dişlerini söktürüp te verdim
uyanık düşlere saklı karabasanları
söylencelere yazılı tüm acıları
öğrendim
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Direnmeye devam, güzel dostum,
hayallerine kavuşuncaya dek...
Sevgiyle.....
direncini görenlerdenım sevgılı dostum..sen ıyot kokan denızsın. mavılgını yudumsamak ve goren gozlerden olmak lazım senı anlamak ıcın...
sevgılerle sevgılı arkadasım...yuregın hep var olsun
biz bu kentlere sığdıkta bu kentler bize sığmadı...,
kalemine sağlık...
işte bu yüzden çekip gidemiyor insan.,
kentlere benliğimizi vermiyormuyuz.gençliğimizi bırakmıyormuyuz..
kalemine sağlık...
yüreğine sağlık..
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta