Beklerim yolunu inceden ince,
Gözlerim gülüyor her gelişinde.
Umudum pırıldar seni görünce,
Ama bir başkaydın bu gelişinde.
Gözlerim bir kalem, gözlerin defter,
Yeniden yazarım aşkı her sefer.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Seninle bulurum bendeki beni,
Fikrim tazelenir,yeni mi yeni.
Alıp basacağım bağrıma seni,
Ne kadar güzeldin bu gelişinde!
Derin ve şık bir şiir...Saygıyla kutluyorum sayın şair...Aşkın felsefi bir karşılığı da var elbet...Teşekkürler bu şiire...
Gözlerim bir kalem, gözlerin defter,
Yeniden yazarım aşkı her sefer.
Birlik olacağız, doğacak seher.
Başkaydı gözlerin bu gelişinde.
Ömer Bey,
Bu güzel çalışmanızı ve sizi kutlarım.
Bu gün okuduğum anlamlı şiirlerden biriydi.
Emeğine yüreğine sağlık.
Saygılmla....
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta