Sen olmayınca içtiğim şarap bile acı
Şerefe kaldırdığım kadeh halime yabancı
Ne kadar boşalsa da içimi dolduramayan
Hayalin meze olmuş,sarhoşluğum kalıcı
Bir boşluğun tam ortasında kalmışım
Dolmuyor tek benimle,yanılmışım
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




aşk insanı ne yazıkki eskici yapıyor dostum
Kutlarım....YAZMAK SİZE YAKIŞIYOR
Her hayal eski,sanki ben eskiciyim
çok harikaydı...saygılar
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta