Lekesizdi, beyaz…
kar’ın kurtlanmadığı zamanlardaydı,
çocuksu masum dokunuşlar dolaşırdı
puslu sokaklarda…
karanlığın zifirine; yıldırım gibi düşerdi de sevgi
silerdi hasleti çaresizliğin kasvetini,
yıldızların gülüşleri dolardı geceye
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Şiir baştan sona kusursuz gerçekten. Beni, adeta aldı terkisine ve sürükledi büyülü dizeler. Kurgusu, ritmi ve teması muhteşem. Çok çok beğendim üstadım.
Tebrikler, saygılar
en güzel siirlerin yazildigi sairler ortaminda okunmayan siirler boynu bükük kalsa,da yine umudumu yitirmedim ve
sizler gibi degerli-düsündes-duyarli insanlari okumaya calisiyorum...
kutlarim Abdurrahman bey
selamlarimla
Bu şiir ile ilgili 22 tane yorum bulunmakta