Karakteri kişiliğine uygun, aklı fikri içi dışı özü sözü söylediği yaptığına bir ve özdeş insan diler ve ister kime neyi nerde ne zaman niçin nasıl ve ne maksat- niyetle ilgilenip ilişki kuracağının en açık söz ifade saygı duruş tutarlılık dil yol tavır irade kararlılık duyarlılık gibi davranışlar yürekliliğiyle ortaya koyan sağlığı dirliği kültürü sanatı herkese hak ve ortak mutluluk paylaşımını esas alarak tükettiği yaşam doğası kaynaklardan tabiatını dünyadını bozmaksızın yerli yerinde ihtiyaç gereğini üretip temin eden sağ sağlam ve salim sakin hayatın.
Bu böyle değilse yalana talana yağmaya hırsıza hayduta haramiye yol yol olmuş, mafya düzenekli AGıR ABİ ve HANIM AĞA' lığın liyakatsizliği torpili şiddeti kanunsuzluğu tacizi gerilimi kayırmacılığı adaletsizliği bencilliği kabalığı bilgisizliği kaypaklığı sefaleti çirkefliği köksüzlüğü kimliksizliği tecavüzü dayatmayı cehaleti yozlaşmayı bunalımı korkuyu nefreti hayatın her yerini baskılayıp hükmeden ve bir dediği bir diğer yaptığı ettiği söylediğini tutmayan zorbalığı ve şahsi çıkar düşkünlüğünü örnekleyip kutsar devri daim düzenek.
Nasıl olsa herşeyi paraya kıyaslayan kıstasla ve herkesi nasıl sağlarsa sağlasın her uğruna yol mübah parayı kazanmanın kuku köleliğini inanıp tapınmaya sürgün ettiği toplum itibarsız ve delersizliğini,özü sözü askı gerçeği ruhu duygusu düşüncesi özgürlüğü iradesi algısı yetkisi tepkisi aklı fikri algısı tavrı katılımcılığı olmayan yitik zaman heykelleri gibi kopuk yıkık başıbozukluğu serbest piyasa tutsaklık alışkanlıkları ve tüketim köleliği bağımlılıklarıyla afyonlayıp mayalayarak, hortlayıp baş gösteren her sorunu hiç bir özel kaygıya ihtiyata çabaya gerek kalmaksızın İnsan da alıp sayıp işleten serbest rekabetçi PAZAR piyasanın ( vahşi vampir kapitalizmin ) üstesinden gelip halledeceği, dünya genelinden Türkiye' ye üretmeden tüketmenin her gücü eline geçirene kitabını kanununa uydurmaya açık devleti ülkeyi toplumu haydut harami imtiyazlısına özelleştirsen sürekli Kapitülasyonları olarak Oniki Eylül Özallaşma tokmağıyla dayatılıp servis edilmişti. Devleti milleti liyakat otoritesini ve toplum değer ve vicdanını ortadan kaldırarak yerine yalan yanlışlar harami ve imtiyazlılığını her heveslensine ayan beyan eden tarihi geçmişin kapütülasyonculuğu, yarattığı her sorunu biriktikçe daha çok ahkam kesen , dediğiyle yaptığı kişiliksiz karaktersiz fırsattan istifadeci asalak geçimli imtiyazcılar çoğaltıp, korkuyla yasakla yalamı tm sorunlarıyla kendi balı bozukluğunda sürüklenmeye bırakarak örüp dolgulayan kaçınılmaz yıkımı getirmişti.
Denizler ortasında bak yelkensiz bıraktın,
Öylesine yıktın ki bütün inançlarımı;
Beni bensiz bıraktın; beni sensiz bıraktın.
Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta