Böleriz ekmeği ikiye
Yemesi kolaylaşsın diye.
Bölüyoruz yine ekmek gibi..
Doğu, batı, kuzey, güney
Böleriz tarihi de,
MÖ… MS diye.
Kadın, erkek,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Egitimin üzerine esaslı bir şekilde gidilmedigi müddetçe daha çooooo böleriz bir şeyleri..Cahillik düşman başına.Güzeldi.Selamlar.
biz halkiz bölünmeyiz sevgili dostum.....
Bölmekten medet umanlar, parçalari çarpistirip. iktidarini sürdürmek isteyenler....sürdürenler...sevgiler
halbuki misafiriz..yarın herşeyi, hepsini bırakıp gideceğiz..insan gibi Allah için yaşamasını bilsek bölücülük olurmuydu..milleyetçiyim ama bölücülüğe karşıyım..hoşgörü ve saygı..kutlarım..
Bir olmaya, birlik olmaya dayanamıyoruz galiba.
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta