Benimde sevdaya uçtu kanatlarım bir zaman
sevdim sevildim
kimbilir sevildiğimi zannettim
tek doğrum ise sevdiğim
aşk çok uzaklardaydı benim için
ansızın yakalandım
bendeki bu mutluluğu erişilmez
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




beğeniyle okuduğum bir şiir oldu..kutlarım.. ....ant+ 10
Yüreğine sağlık güzel bir şiir olmuş duyguların mısralara dökülmüş anlam ve anlatımı güzel şiirini ve seni canı gönülden kutlarım kalemin daimolsun sevgilerimle Ant+10
Yüreğin dolup taşmış bu güzel şiir için kutluyorum beğeniyle okudum tebrikler :)
Hikmet kardeşim.sen şarkı sözleri yazabilirsin.bu yetenek açıkça görülüyor.son dört mısra üzerinde iyi çalış.bağlantıdan kopmadan genişlet.tam puanımla sevgilerimi sunarım.
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta