Ne aşk kaldı ne kırıntı
Ne göz kaldı ne pırıltı
Boğazımda bir hırıltı
Ben bu ömrü bitirmişim
Mutluluğum sende kalmış
Umutlarım dünden solmuş
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




Gece gece güzel bir şiir okuttun ustam
Yaşamda daha bilemediğimiz nice güzellikle var... Önümüzde yükselmeseydi şu kirli duvar! _______ Arif Tatar
Yeni yıla gülümseyerek... İyi geceler...
Yüreğine sağlık anılar seven gönülde her zaman bir iz bırakır o izler her hatırlanış da ise gözleri nemlendirir duygulu sevgi ve özlen kokan bir şiir okudum sizi ve şiirini kutlarım.Saygı ve sevgilerimle.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta