Güzel bir türküye eşlik edersin..
Islık çalarak hüzünlü..
Nakarat kısmında şeytan aklına gelir. Ve estağfurullah çekersin..
Yine devam edersin ıslığına..
Şeytan duramaz gelir... Tekrar estağfurullah çekersin derinden..
Yüzünde tatlı bir gülümseme belirir. O malum şeytan deliye döner.
Sana ana dilince sesleniyorum güzel gözlüm...
Yüeğim,ez jite pir hezdıkım diye haykırıyor..
Destemin neberde,evinamin..
Sen mardinden doğan güneşim..
Batıda gecelerime. Ay'sın...
O güzelim mezepotamya'da bir çiçek..
bak yine ortalıktayız..
kırgın üzgün derbeder halde..
biraz gülümse ulan bize'de hayat.
bir yudum sevgiyi çok görme bana..
bit tatlı bakışa muhtacız bugün.
ellere bayrammış bu bize ölüm..
İçerimde oluşan bir boşluk
Hiç bir tad vermiyor mevsimler
Ne agrı dağı nede eteği
Çiçeği gülleri nede böcegi
Yas tutuyor duygularım
Karışmış tüm düşünceler
Yola düştük senle ahir zamana
Ne hal kaldı bende nede bir dava
Umudum sen idin gördüm rüyamda
Kapından geriye itme ne olur..
Sırtımda yükler sonumu bekler
Her nefes alışım derdimi deşer
Sensizlik birtanem o kadar acı...
Hasretin yakıyor,içimde sancı..
Nerde'sin sevgili her şey yabancı..
Özledim birtanem delice seni...
Zaman geçmiyor beklerken seni..
çaydan'da tat almıyorum yanlız içerken..
Yaşam bana çok şey öğretti be güzelim...
Bazen yolların eğri bazen de elif gibi dik
Ama yollarımın sonunda hep sen vardın
Adı Kardelen olan sevdam...
Sen ki güneşi aşık ona yangın
Karların arasından ölümüne çıkarırken başını
Böyle şarkılar ve birde sana olan aşkım
Bana hep yazdırıyor sevdiğim
Ve arada birde çayım..
Hani kaptırırsın ya kendini türkünün güzelliğine
Ve aklına daha fazla düşer sevdiğin..
Sigarayı yakar çayını aranır gözlerin
nedense severim denizi
mahiri ulaşı
kalpakkayayı
nedensizce severim hep
dik duruşlarını....
Varoluşlarını...
Nerelisin dedi!
başımı kaldırdım yüzüne baktım oralıyım dedim
anlamadım? dedi...
eger anlıyabilseydin nereli oldugumuda
bilirdin dedim..
şaşkın bir şekilde yüzüme baktı




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!