sınırını aşma sevdana hayranım
küçükken az taşkın değildin ki zaten
şirin şey çocukluğa mı acelen var?
sen yolunu sadece şaşırdın biraz….
tökezleyen tatlı canın değildiyse
tökezleten acele sahipliğin mi?
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




'' Gönül demişler onun adına ...tebrikler...''
Sevinç hanım şiirlereinizi okumak büyük zevk.boş kelimeler yığını değil şiirleriniz.kutluyorum.selam ve muhabetlerimle...
Birazsa mesele yok...Ama çok olmasın..
Güzel bir şiir Sevinç hanım.
Tebriklerimle
Güzel güzel güzel..
Saygılar..
Sayın Sevinç Kavuk.Çok güzel bir yorumla,içi dolu bir şiirin oluşumunu sağlamışsın.Tebrik edrim.Sevgiyle kalın.
Mürdel Adıgüzel
guzel olmus elinize saglik efendim. saygilar...
güzel bir taslama... ömrüne saglik
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta