Seni anlatmak yıllarımı alır,
Güzelliğin anlatılmaz, yaşanır.
Bırak doyasıya seyredeyim!..
Gözlerin denizden aşağı mı kalır?
Yüzün güneş mi, yoksa ay mıdır?
Dünyada eşin benzerin var mıdır?
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Yüreğinizin nefesi sağlık ve mutluluk kelâmınızla şiir çağlasın
En derin hürmetlerimle...başarılar dilerim,
Her şey gönlünüzce olsun..Sn İsmet Ülker üstat, esen kalınız her daim
Teşekkür ederim saygıdeğer üstadım.
Sağ olun, var olun. Şeref verdiniz.
Herşeyin gönlünüzce olmasını diler, en derin saygılarımı sunarım.
Sevgi, dua ve selam ile...
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta