Nasıl şehir bu böyle?
Onca otobüs kalkıyor da perondan
Kimse el sallamıyor sevdiğine
Kimsenin bekleyeni yok
Akmıyor yaş usul usul
Yolda uzaklara bakılmıyor
Nasıl şehir bu böyle?
Kimsenin mi bekleyeni yok?
Seveni yok
Uzaklara gidişini
Özlemin bitişini
Düşünen yok
Nasıl şehir bu böyle?
Bende onulmaz yaraları ilk o açtı
Yaralarımı kanattı
Kabuk dahi bağlatmaz
Gizem ÇetinkayaKayıt Tarihi : 22.06.2026 03:46:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!