Biliyorum ki gideceksin,
Yollar seni çağırıyor.
Ben susmayı öğrenirim,
Bir sesini bırak bende.
Seziyorum ki uzaklarda
Başka sabahlar doğacak.
Ben geceyle dost olurum,
Bir ışığını bırak bende.
Anlıyorum ki unutmak da
İnsan kaderinin payı.
Adımı silsen de gönlünden,
Bir hatıranı bırak bende.
Rüzgâr gibi geçeceksin,
Tutamam akan zamanı.
Gitmek senin hakkın olsun,
Bir baharını bırak bende.
Yıllar gelip yıllar geçer,
Dert eskir, yara kabuk bağlar.
Sen benden çok uzaklarda,
Bir özlemini bırak bende.
Nasıl olsa ayrılacağız,
Bu hükmü bozamam artık.
Senden kalan ne varsa alıp,
Bir kendini bırak bende.
Kayıt Tarihi : 22.06.2026 23:33:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!