Dış kapıyı açtım
Sessiz bir çığlık
Karşıladı beni hoşgeldin diye
Tefekkürle başlıyor burda yalnızlık
Tanrım çıldırmak bu olsa gerek
Boş hol de bir ben varım birde ayrılık
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




okudukça odamı görüyorum sıradan yalnız bi cana hitap eden her okuyanın etkileneceği bi başyapıt.herkes tatmıştır yalnızlık belasını vesselam..
okudukça odamı görüyorum sıradan yalnız bi cana hitap eden her okuyanın etkileneceği bi başyapıt.herkes tatmıştır yalnızlık belasını vesselam.
Mükemmel.. Yazan yüreği gönülden kutlarım. Çok beğendim. (10)
muh teş em.............
tek kelimeyle......
bu güne kadar okuduğum en anlamlı şiirlerden biri
konu bütünlüğü ve akıcılığı
sırıtan hiç bir satır yok......
...!
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta