Bir sen vardın ya beni saran,
Bir sen vardın ya beni tanıyan,
Bir sen vardın ya düşlerimi süsleyen,
bir sen vardın bir sen vardın...
Bir ben vardım ya hani sen olan,
Bir ben vardım ya sende dolan,
Bir ben vardım ya senin içi yaşıyan
Bir ben vardım bir ben vardım...
Hayat bir ben ve bir sendi,
Sen ve ben tek bedende bütündü,
Gidişinle volkanımız söndü,
Renklerimiz karanlığa gömüldü...
Ben yine gözlerinde saklı,
Sen ise kalbimde yasaklı,
Tek bedendeki tutsaklıktı,
Ruhum artık serbest kaldı...
Sen benden sessizce gittin,
Bende hayat yersizce bitti,
Düşündüğüm herşey sahteydi,
Hayat sensizde devam etti...
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta