Etrafım yazıp yarım bıraktığım notlarla dolu.
Yazamıyor muydum artık?
Anlatacak bir şey kalmamış mıydı?
Oysa düşünüp durduğum şeyler beynimi kemiriyor her gün..
Bilemiyorum, belkide içimden atmak istemedim orada kalmaları gerekliydi.
Kendimi kontrol edemiyorum artık..
Bu yüzden gün geçtikçe daha fazla aşık oluyorum.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Yürek usta olunca bır başka yazıyor kalem kah kah damlıyor şiirden kah ibretı alem oluyor tıpkı bu şiirde olduğu gibi saygılarımla
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta