BİLMEDİĞİME -14
Ümidimi yitiriyorum.
Günden güne
Biz olacağımız günün
İnancını kaybediyorum.
Zaman geçtikçe
Biz olamadıkça
Tükeniyorum.
Zamanı mı değil?
Mesafeler mi var?
Yazgımız mı yok?
Ben...ben bunları düşünmek istemiyorum.
İçinde sen olan kalbimi karartmak istemiyorum.
Sevdamın sıcaklığını söndürmek istemiyorum
Senli hislerimi soldurmak istemiyorum
Ruhumuzda olan çekimin kopmasını istemiyorum
Seni... sadece seni bekliyor
Biz olmayı istiyorum.
Oya KORKMAZ.
Oya KorkmazKayıt Tarihi : 24.04.2026 18:53:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!