gece gezmelerinde;
yüzük oynanırdı
bez, peşkir, çaput altında
yüzük, düğme, deve boncuğu ya da para,
yüz devesi olan taraf kazanırdı.
deve çobanlığı çocuklara
büyüklerinden
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




çocukluğuma gittimm...tebrikler
öylesine eskiye gittimki rahmetli abim anacıgıma sormuş annemde bilmişti cvp nı abim ertesi gün
anneme çicek alıp gelmişti 30yıl önceydi
saygılarımla
:) kutlarım...
VALLAHİ HAYRANIM SENİN BU HAFIZANA YA BUNLAR AKLINDA TAMAMEN DURUYORSA YENİLERİNİ NASIL DEPOLUYORSUN SEN 47 YILIN TAMAMI SATIRLARINDA HARİKASIN ASLINDA BİLMECELERİN CEVAPLARINI YAZMASAYDIN KEŞKE GELENLER VEREYDİ
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta