Bazen insan üşümeli
Yemyeşil bir ormanın derinliğin de
Bazen sert rüzgar esen
Sahil kenarın da,
Titremeli elleri ayakları
Öylesine üşümeli ki
Burnu soğuktan hissetmemeli
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




çok guzel bir anlatım.. hem gercekci hem duygulu.. fakat keşke sizin kaleminizdeki gibi kolay olsa bu yazdıklarınızın anlaşılması..ne dostluğun degerini bilen kalmış nede hayatın degerini..tebrik ediyorum sizi...başarılar..
tebrik ederim.çok güzel bir şiir olmuş...
tebrik ederim.çok güzel bir şiir olmuş...
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta