Yak istersen gönlündeki alevle;
Senden sevgi, sevda dilenmiyorum.
Sana sevdalanmak elimde değil;
Nedenini ben de bilemiyorum.
Gelecek ne olur, dediğim anda?
Ya önümde durdun, ya da yanımda;
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Duygularıma tercüman oldunuz...çok güzel dile getirmişsiniz duygularınızı. Ajda Meşeli
çok güzel..tebrikler.
.yüreğine sağlık.. sevgiyle..
Çıkar şu dilinden, baklayı şöyle;
Sebepsiz, izahsız, bırakma öyle;
Beni bu hallerde bırakma böyle;
Yüreğim yanıyor, gülemiyorum.
Umarim en kisa zamanda aciklamalara kavusursunuz.. Siir efkarli ama cok güzel, kaleminize saglik, sevgilerimle: Samanyolu
güzel bir şiir sevgili sadık ..tebrikler . Neşer selman
Ne onunla olur, ne onsuz........der gibi
güzel şiir hocam.....tebrikler sevgiyle
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta