bir ışık tutmak istemem
karanlığıma
benim için çok güzel
huzur keyif dolu
karanlığıma
sizler için can sıkıcı
zaman zaman korkutucu
zaman zaman o baş edemediğiniz
sorunlarla boğuşmaya
zaman ve ortam hazırlayan
karanlığınıza
sadece içsel değil karanlığa olan aşkım
bir ara evimin duvarlarını
ne de güzel
simsiyah kapkaraya boyamıştım
sonra tahta çubuklardan
yüzlerce sidilerim için
rafları çakıp
ne de gğzel gülümsemiş
kendiletini belli etmişti aslında
işte
sanırım zeminde karanlığın
içinde bile olsanız
birkaç tebessümle
belki kısık sözlerde
birkaç hoş kelime ile
ya da en önemlisi
gülen gözlerinizdeki ışıltıyı
fener olarak kullanıp
kendinizin farkına varabilirsiniz
o kap karanlığa hapsolmuş mağaranızda
kendinize bir gün ışığı arayayak
tünellere korkmadan girip
emin adımlarla
hedefinize ulaşabilirsiniz
o ışık ben olmasam bile
Kayıt Tarihi : 25.06.2026 16:26:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!