Hesap ta yoktu
bir gün sırt çevireceğimi sana ve her şeye
Tahmin edebildin mi?
Bu yaşam inişli çıkışlı geçiştirilirken
bazen günü kurtarmak
bazen güne hapsolmak
bazen de gününde yaşamamak ta vardı
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




insan olmamızı savsaklayan binbir neden var
hepsinin üstesinden gelecek tek şey içimizdeki
vaz geçilmez istek,niyet ve davamızdır.
Şiirde anlatılan konu çok güzeldi.Evet her iki tarafta tutmayınca eldeki şey neyse yere düşer ve kırılır.Kırılan şeylerde bir daha asla eski haline gelemez.Ama acaba biri bıraktıysa öbürüde bırakmalımı??? biraz elde tutulmalı... bence 'o' her neyse kurtarılabilir...
GÜZEL ŞİİR HEKİM ABİ
TEBRİKLER
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta