Arsız geceler üstüme gelen
Gelin etmiş yalnızlığımı
Yakamoz bakışların da,bir işve bir naz,
Salar tüm geçmişi acılarını üstüme
Korkmam ki
Kanarım bu sahte gülüşe
Ne kırgınım ne üzgün ne de pişman...
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




.....
Bu gün avuçlarımda..
Damla damla,kana kana yudumlarım..
.....
İşte bütün mesele bu, an'ın hakkını verebilmek, tadına varabilmek..........
Ama bunu yapabilmek için dediğiniz gibi;
......
Alacak verecek tamam,
Hesaplaştık hemen hepsiyle..
Hiç korkmam ki,
Dalarım...
......
diyebilecek bir geçmişimizin olması gerekir, sizin gibi. Tam puanlık şiirinizden dolayı kutlarım sizi. Sevgi ve saygıyla.
Değerli dost şiirlerini severek sayfama aldım ve bu güzel şiirler için kutluyorum dostum.
Yarınları damla-damla, kana-kana yudumlayan şiir için teşekkürler.
Selam ve sevgiler.
hesap tamamsa ve iç yolculuklar başlamışsa çok güzel oluyor sonuç...
tebrikler...
ne diyeyim ki? Muhasebeni yaparken, öz eleştirilerinide sunmuşsun, demek ki zarardasın ! sevindiren ise, karda etmesen yılmamışsın. Eminim mutlaka ve mutlaka birgün kar edeceksin.İnanmazsan muhasebecine(gönlüne) sor.Yılma, her zaman ki gibi.
Yalnızlığınızdan korkmamanız çok iyi,hele hesaplaşmanız çok güzel..Hayallerse, yaşamımıza yön verenlerdir bence..tebrikler Esin hanım
Bu şiir ile ilgili 15 tane yorum bulunmakta