Bensem Giden..! Şiiri - Yorumlar

Muhsin Yener
469

ŞİİR


4

TAKİPÇİ

Bensem…
giden
senden önce

bil ki
bir gün
geride kalan sessizlik konuşacak

Tamamını Oku
  • Gülşen Ozan
    Gülşen Ozan 28.01.2011 - 02:29

    slm muhsin bey yine herzamanki gibi harika olmuş yüreginize kaleminize sağlık uzun zamandır yoktum ve geldim ve şiirlerinizi okumaya devam edecgim yüreginize sağlık başarılarınızın devamı dilegi ile

    Cevap Yaz
  • Alaaddin Uygun
    Alaaddin Uygun 06.06.2009 - 11:39

    harikasın dost,,kutlarım

    Cevap Yaz
  • Gülşen Ozan
    Gülşen Ozan 04.08.2007 - 14:11

    Bensem giden senden önce küskünlüğün dargınlığın bir hiç olduğunu çarelerin çaresizlik olmadığını analayacaksın çok güzel valla harika kısa ve öz
    başarılar

    Cevap Yaz
  • Duygu Ulutaş
    Duygu Ulutaş 22.03.2007 - 09:31

    tebrikler

    Cevap Yaz
  • Neşer Selman
    Neşer Selman 12.02.2007 - 16:08

    anlamlı ve güzel..

    tebrik ve sevgilerimle...

    Cevap Yaz
  • Işık Demir
    Işık Demir 27.12.2006 - 18:41

    Şiir elbette, uzun düşüncelerle kısa yazabilme sanatıdır. Yinede mısrasız ve böylesine kısa bir anlatımla, gizli bir bahçe sunmak her şaire, her zaman nasip olmaz. Belki alt alta yerleştirilerek, kısa bir ifadeyi biraz daha sayfaya yayarak şiirselliğini arttırmış olmanızında etkisi vardır ama, yinede buna müsait, bir metin olduğu için bu bir kandırmaca gibi durmuyor. Tam tersi, böyle olmsı gerekliymiş gibi duruyor.

    Kaleminize sağlık
    saygılar

    Cevap Yaz
  • Nazım İnce
    Nazım İnce 17.12.2006 - 16:29

    Selam olsun Dost yüreğe,selam olsun 'Değer' in değerini kaybetmeden önce anlayabilenlere.Yüreğin,sevgin ve mutluluğun daim olsun Can Dost...

    NEDEN?

    Gelenler çekip gider, giden geri gelmiyor,
    Bu gizemli gidişten, kalan memnun olmuyor.
    Yıkamacı, kefenci, kimse ibret almıyor,
    Ne selâyı okuyan, ne de mezarı kazan!

    Nazım İNCE
    'Çukurova'nın Gülleri' şiir gurubu

    Cevap Yaz
  • Haydar Turan
    Haydar Turan 15.12.2006 - 03:23

    ben anladım ama gec oldu:::::::::)

    Cevap Yaz
  • Canan Güleşin
    Canan Güleşin 29.10.2006 - 22:45

    Bazen vazgeçilir.. çarelerin çare olmadığı zamanlarda bile..ama sevda kalır giden olsanızda..tebrikler..

    Cevap Yaz
  • İlhan Ülkü
    İlhan Ülkü 28.10.2006 - 23:03

    Yüreğiniz kadar derin olsun sevdanız sevgili üstadım..

    Cevap Yaz

Bu şiir ile ilgili 25 tane yorum bulunmakta