Bensem…
giden
senden önce
bil ki
bir gün
geride kalan sessizlik konuşacak
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




slm muhsin bey yine herzamanki gibi harika olmuş yüreginize kaleminize sağlık uzun zamandır yoktum ve geldim ve şiirlerinizi okumaya devam edecgim yüreginize sağlık başarılarınızın devamı dilegi ile
harikasın dost,,kutlarım
Bensem giden senden önce küskünlüğün dargınlığın bir hiç olduğunu çarelerin çaresizlik olmadığını analayacaksın çok güzel valla harika kısa ve öz
başarılar
tebrikler
anlamlı ve güzel..
tebrik ve sevgilerimle...
Şiir elbette, uzun düşüncelerle kısa yazabilme sanatıdır. Yinede mısrasız ve böylesine kısa bir anlatımla, gizli bir bahçe sunmak her şaire, her zaman nasip olmaz. Belki alt alta yerleştirilerek, kısa bir ifadeyi biraz daha sayfaya yayarak şiirselliğini arttırmış olmanızında etkisi vardır ama, yinede buna müsait, bir metin olduğu için bu bir kandırmaca gibi durmuyor. Tam tersi, böyle olmsı gerekliymiş gibi duruyor.
Kaleminize sağlık
saygılar
Selam olsun Dost yüreğe,selam olsun 'Değer' in değerini kaybetmeden önce anlayabilenlere.Yüreğin,sevgin ve mutluluğun daim olsun Can Dost...
NEDEN?
Gelenler çekip gider, giden geri gelmiyor,
Bu gizemli gidişten, kalan memnun olmuyor.
Yıkamacı, kefenci, kimse ibret almıyor,
Ne selâyı okuyan, ne de mezarı kazan!
Nazım İNCE
'Çukurova'nın Gülleri' şiir gurubu
ben anladım ama gec oldu:::::::::)
Bazen vazgeçilir.. çarelerin çare olmadığı zamanlarda bile..ama sevda kalır giden olsanızda..tebrikler..
Yüreğiniz kadar derin olsun sevdanız sevgili üstadım..
Bu şiir ile ilgili 25 tane yorum bulunmakta