Hüzünlü bir sevdadır bendeki,
Ne çok uzaktadır sevgili,
Ne de çok yakındadır.
Gönüldeki sızının adı,
Bir gülün goncasındadır.
Sevmek nedir ki gülüm…
Nedir sevdalanmak öylesine…
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




sevmek nedir? çok zor soru be ağabeyim. ama müthiş cevaplar vermişsin. valla 41 yaşıma geldim bilmiyorum nedir acaba? kaçmak mı, uçmak mı, sarmak mı, saramamak mı? ama en iyi cevapları siz vermişsiniz. kaleminiz dert görmesin..fesih aktaş
Sevmenin gereği…
Gönülden yanmak…
Kalpte yaşamaktır bir çok şeyi….
Gözyaşlarını içine akıtmak …
Ve onu uzaktan koklamaktır.
İşte sevgi budur yüreğinize sağlık diyor saygılarımı sunuyorum.Bünyamin
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta