Bencillikse aşk,
dibindeyim.
Hakkın yoktu
Kendini kaçırmana
Ne olurdu
düşüncelerimdeki gibi olsan,
ne güzel olurdu
hep böyle düşünceli kalsan.
Bir vakit
her şey güzelmiş gibi akarken
bir vakit sonra
hepsi bir yanılsama.
Öyle bir şeydin…
Aslında
öylesine bir şeydin.
Varlığın
kanıtlanamayacak kadar içimde,
elimle gösteremeyeceğim
kadar yoksun.
Sesin kafamda konuşurken
onu bana duyurmayan
bir insafsız,
Bedenin bir yerlerde dolaşırken
onu bana göstermeyen
bir acımasız.
Kayıt Tarihi : 16.04.2026 22:47:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!