Her insan biraz açtır hayata:ne kadar olumsuzluklar yaşasa da unutmak istedikleri yada unutamadıkları vardır bazen kaçarsın bazen tam ortasına düşersin ne sevmekten vazgeçer nede tekrar sevmeye gücün yeter zamanlar sınırlıdır yarınlara ama bilirsin hiç bir şey için vazgeçilmez olan yoktur bir tek kendinden vazgeçemez insan diğerleri zamana yenilir çoğaldıkça bir gün gözden kaybolur TIPKI BEN GİBİ SEN GİBİ...................... YABAN GÜLÜ
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Evet zaten hayat denilen şu fani alem de parantez misali bir ucu açılır diğeriyle kapanır hepsi bu değil mi.
Yüreğin kalemin hep adil ve cesur olsun..'yaban-gülü'
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta