Belki on
Belki yirmi sene
Geleceksin nasıl olsa bu şehire
Naz yapacak
İstihzalı bir bakış fırlatacağım gözlerine,
İnat edip konusmayacagım
En az,bir hafta seninle
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




BILEMIYORUM GELEBILIR MIYIM
eline diline bilegine saglik
Yok,yok
Sen yinede o kadar kalma
Bekletme beni
Bu sene, bu şehre gel emi.....
yüreğinize sağlık...
selam ve saygılar
:)) tatlı bir şiir...ama yazım hatalarına dikkat derim:)))
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta