Ne kadar uçabilirim ki:
sensiz;
Bir serçededir
Kanatsız yüreğim.
Çizgileri morlaşır
Göz bebeklerimin
Düş ölüleri düşlerimin
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Bekle ki;
Işıklar sönsün
Ay parçalansın teninde
hocam şiirlerini sayfanda okumak çok güzel selamlarımı gönderiyorum. ANKARA /TOPRAKLIK tan isamail TIKIROĞLU
faruk hocam ''ne kadar uçabilirim ki sensiz''sözünüz bana çok güzel şeyler hatırlattı:))tesekkür ederim bu güzel yürek için.
Ne kadar uçabilirim ki:
sensiz;
Bir serçededir
Kanatsız yüreğim.
Serçenize kavuşmanız dileğiyle...Gönül dılusu tebriklerimle...
Hayal ve gerçeği içiçe yaşamaz mıyız hep. Yağmur yada yağmurludur hep o gözler.) Tebrikler yaşattığın duyguya.
yüreğinize sağlık büyük haz aldım saygılar...
Sevgi pınarından süzülüp gelmiş dizeler. Her okuyuşta daha derinleşen bir mana. Tebrikler Üstadım.
kısa ve anlamlı içerikli ... düşünce...
çok güzeldi...tebrikler...
sagılarımla
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta