Mevsimi olmayan ağaçların
Dökülmeyen yapraklarıydı…
İsyandı, dilekti, duaydı,
Bir sunakta yanan mumdu…
Hayat ağacının, alt dalına konan
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




TEBRİKLER...İNANDIRICI ZEVKE SAHİP ŞİİR İÇİN...
Harika kutlarım
Mükemmel dizeler...hüzünlü ve derin anlamlar yüklü...Çok ama çok beğendim...tebrikler ve selamlar.
Güzeldi.
Akıcıydı.
Sıcaktı.
Yüreğinize sağlık.
Saygılar.
Çok güzel bir çalışma tebrikler..
güzel bir şiiri bir solukta okudum.tebrik ederim!
Diken oldu, güle batan…
Başarı ve ytebrik dileklerimle saygılar.
..beğeniyle okudum...tebrikler...
Mevsimi olmayan ağaçların
Dökülmeyen yapraklarıydı…
İsyandı, dilekti, duaydı,
Bir sunakta yanan mumdu…
Hayat ağacının, alt dalına konan
Yalnız bir kuştu
Yarini göklere veren…
Amin sözüne hasret,
Vuslattı, halvette bekleyen…
Ruh, dedi
Can, dedi
Kınam, dedi
Kan kustu köklerine
Suladı meşkle karşılığı olmadan…
Diken oldu, güle batan…
Olmadı yine
Yâr kaldı, olamadı yâren
Yürekti
Beduh’la gelen
Ve gidemeyen…
mesimi olmayan ağacın dökülmeyen yaprağı....
mükemmeldi....
saygılar
Mükmmel bir çalışma yürekten kutlarım.
Saygı ve sevgilerimle
Bu şiir ile ilgili 20 tane yorum bulunmakta