Bensiz de yaşar demişsin.
Etme sevdiğim.
insan oksijensiz nasıl yaşar ?
"Büyük randevu... Bilsem nerede, saat kaçta?
Tabutumun tahtası, bilsem hangi ağaçta?"
Edebiyat yapamadığını söylüyorsun.
Senin Seviyorum deyişindeki şiir yeter bana.”
Âlemde bir bülbül olmayı murad iderdim,
Hâlden anlamayan cennetin tahtını çalmasaydım.
Tek yanlı aşk kişiyi nasıl aptallaştırıyor
Nasıl unutmuşum senin bir başkasını sevdiğini
Çocukça ve seni üzen girişimlerim oldu;
Bağışla bir daha tekrarlanmaz hiçbiri
Erkekler mi daha akıllıdır kadınlar mı? Elbette ki kadınlar. Çünkü bacağı güzel diye hiçbir kadın askıntı olmaz bir erkeğe.
Biliyorum sana giden yollar kapalı
Üstelik sen de hiçbir zaman sevmedin beni
Ne kadar yakından ve arada uçurum;
İnsanlar, evler, aramızda duvarlar gibi
Uyandım uyandım, hep seni düşündüm
Yalnız seni, yalnız senin gözlerini




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!