Yüreğim kanatsız bir kelebek kollarında,
şu kısacık ömrü yetmezmiş gibi
şimdi uçamayacak da.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




YİNEDE İYİDİR BİR KELEBEK RÜYASINDA.
Yorgun kelebeğin ansızın uçuverdiğini çok gördüm.
Şiirin çok şeyler söylüyor yüreklere,kutlarım.
sadettin deren
kutlarım dizelerinizi derin anlamlı.
Sevgiyle Kalın
Asude GEDİZ
Bu kısacık şiir aldı götürdü beni.Kelebeğin güzelliği
ömrünün kısalığı ve şairin sözcükleri.Yüreğinize sağlık.
Yüreğim kanatsız bir kelebek kollarında,
şu kısacık ömrü yetmezmiş gibi
şimdi uçamayacak da.
sık kullanılan bir konuya güzel yaklaşmışsın şairim tebrikler..
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta