Mışıl mışıl uyuyorum yatağımda
Ninniler geliyor kulağıma
Hissediyorum içimde bir kıvılcım
Kulağımı tırmalıyor
Midemde bir gurultu
Altımı ıslattım galiba
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Büyümeliyim hemen
Açın camları
Uzanmalıyım bir dal gibi ağaçlara
Yeşermeliyim bir meyve gibi
Konmalıyım hayata
Gidip gelmeliyim sokaklara...
Büyüdümde ne oldu? ömrüm kederle doldu. Çocukluk günlerimi gönlüm hep arar oldu. Güzeldi. Tebrikler...
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta