Kimin kimsen yok mu senin,
Bir dikili taşın,
Bir kaşık yavan aşın,
Sana arka çıkacak
Bir arkadaşın da mı yok?
Ya anan, baban, amcan, dayın,
Halan, teyzen,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Değerli dostum ve aziz kardeşim.
Sizin bu şiiriniz.Şimdi yazarını hatırlayamadığım şu mısraları hatırlattı.
'Kimsesizim, hiç kimsem yok, her kimsenin var kimsesi
Kimsesiz kaldım yardım et ey kimsesizler kimsesi.'
Şiirin anlattığı çocuk tam bu türden.
Oldukca duygulu bir şiirdi.Tebrikler.
Selam ve sevgilerimle.
Harika yürek dizelerinizi tebrik eder, kaleminizi kutlarım.
İçleri kanatan bir yaraya dikkat çeken bu dokunaklı şirinize teşekkürler.
Selam ve saygılarımla.
Evet kardeş yetime dikkati çekmeniz taktire şayan . Tebrik edrim. Tam puan + ant
Evet, görerek bakmak empati kurarak... kutluyorum..
bravo tebrikler... çok hoş olmuş.
yüreğinizdeki çocuğa selamlar...
kutlarım
namık cem
coook güzel
begeniyle okudum
Ah be cocuk sizlattin yüregimi...
Kaleminize yüreginize saglik
tam puanlimla kutluyorum
........................
Söylesene be çocuk,
Söyle de bilmeyenler bilsin, duymayanlar duysun.
Yetim olmayı sen mi istedin,
..............................
Saygı değer Adem Uysal beyefendi, bu şiiri okuyan arkadaşlar kendilerine düşen payı almışlardır.Şiirinizi duygulanarak okudum.Sizi ve yürek sesinizi tam puanımla özden kutluyorum...Tebrikler...
Bu şiir ile ilgili 21 tane yorum bulunmakta