bazen çözer insan kendini,
kaybettiklerine gönlünü sarar.
olmayan hayalleri geldikçe aklına,
zamanın gidişine yanar.
ummadığı yerden geleni,
karşılarcasına yeniden;
yürek sevincini yaşamaya kanar.
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




çok güzel ve çok anlamlı dizeler annane kutlarım efendim saygılarımla
Hayaller olmasa yasam anlamini yitiri ki. Kaleminizi ve yüreginizi kutlarim. Saygilar....Türkan DİNÇER
..........TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTEBRİKLER.......
..........................EEEEEEEE....E
..........................RRRRRRRR....B
..........................İİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ....R
..........................KKKKKKKK....İ
..........................LLLLLLLLLL....K
..........................EEEEEEEE....L
..........................RRRRRRRR....E
................................................R
__________________________________________
B........İ.......R..................D.........O.........S..........T
____M_A_V_İ_Y_I_L_D_I_Z_I_N_I_N_O_Ğ_L_U_____________________________________________
Kaçırmamalı heyecanları Sevgili Gülden Hanım... Tebrikler şiirinize. Sevgilerim yüreğinize
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta