BAYRAM SABAHI
Mübarek tan yeri, ağardı yine,
Boynum bükük kaldı, gurbet eline.
Selamım ulaşsın, dostun diline,
Bu bayram içimde, sızı var benim.
Sılada tüterken, ocak dumanı,
Gözümde canlanır, geçmiş zamanı.
Hasretle beklerken, bitmez dermanı,
Yollara bakacak, gözüm var benim.
Sofra kurulur da,yerim boş kalır.
Anamın feryadı, uzağa varır.
Gönlümde bir ince hüzün yol alır.
Söyleyecek dertli, sözüm var benim.
Bayram gelir geçer, hasret bitmezmiş,
Gönül sevdiğinden ayrı gitmezmiş.
Aylar yıllar geçse, sabır yetmezmiş,
Mustafam yürekte, közüm var benim.
19.03.2026 Mustafa UÇAR
Kayıt Tarihi : 24.06.2026 23:51:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!